Friday:28/9/2012
Golf tournament Magkasilasa(berkasih sayang). Jadi jurufoto pula,bukan main rimbas -Golf.
Besoknya pula berehat di Seaside Traveller bawa rombongan Adam's.
Next?huhu
Friday:28/9/2012
Golf tournament Magkasilasa(berkasih sayang). Jadi jurufoto pula,bukan main rimbas -Golf.
Besoknya pula berehat di Seaside Traveller bawa rombongan Adam's.
Next?huhu
Bila di tanya dah sedia untuk UPSR? Dah sedia..mudah-mudahan lulus cemerlang anakku..memang dia banyak ulangkaji beberapa minggu kebelakangan ini.. Pagi tadi kesekolah u tuk taklimat peperiksaan dan lokasi kelas untuk esok..Semacam nampak gusar jak dia ni..hehe stress mungkin,sakit perut dia sampai kemalam ni,ulangkaji pun sekejap jak,biarlah nak,,berehat la malam ni,tdurlah awal agar segar esok hari...
Moga dipermudahkan segala urusannya,menjawap soalan,menulis dengan lancar dan kuat keyakinan..amiiin
Selamat malam anak anakku..diluar Mula hujan sejak maghrib..sejuk jak rasanya,petanda tenang anakku untuk esok..dan papa nya heheh
| KeyEl |
![]() |
| ..... |
| kalau boleh jalan2 di pantai begini kn best..(gambar hiasan) |
![]() |
| santai2 ka.. |
![]() |
| makan2 ka |
![]() |
| tengok wayang ka makan duriann ka..ermm ..sedap ni..sweett.. |
| Monster Truck |
| bad weather... |
Sampai di Taman Semarak dalam jm 8 45 mlm..sakit badan geng jalan teruk sejauh lebih kurang 125km.. Lepas rehat ,makan malam..Mula la ngantuk.
|
| Anak buah termuda..hehe |
![]() |
| Zul's Product |
| Roundabout terbesar Tawau di Kalabakan |
| Kawasan simpanan Kayu Balak..Habis la hutan Sabah ni.. |
| Siapa mahu naik bas ke Keningau?..hehe |
| Perhentian terakhir di Sook... |
Pantai dengan desiran ombak begitu sinonim dengan perasaan,perasaan yang bagaimana? U faham kan?