Thursday, April 28, 2011

ICED Refresher @ Le Meridien KK..


26/4/2011 : Drive to KK..
Esok baru MULA kelas..hari ni kalau sampai KK udah mau ke JPN, cari hadiah dan hantar ke Tawau..fuuh,rushing ni..takut nda sempat ,tau2 la KK ni Jamm jak trafik..ngantuk la,semalam keja lagi tu..
Malamnya:..rehat jak la..TQ for the web ya..hehehe..


27/4/2011: Kelas MULA..
BORING....Trainer mencarut jak..but ada gak benda baru dia sentuh pasal enjin.
Lepas kelas mau cari barang warna RED la..hahah agak2 apa tu?

 

Malam:Lepak ngan Tuan Pengarah AADK di Tirgis Cafe..heheh ada Jokes baru..dan cerita pasal Protokol..begitu pulak aaa..
Hujan sangat lebat petang ni..
Sasha sayangku makan ubat ya,mudah2n cepat sembuh dari demam ..amiiin,penat dia kesian,hari2 ada latihan 'Action Song' di sekolahnya..persediaan tuk hari Recycle sekolah2 Labuan..Selamat Malam sayang...

28/4/2011: Gas Turbine.
Presentation...Design and Principle
Discussion mau buat enjin kapal terbang ,ada berani mau ikut kapal kami?hehehe


Sedap ni..

Tea Break @ pool side..
Malam: Sasha kuatkan diri ya,manja papa ni..Sok persembahan sebelah petang tu,..
TQ supper nya yaa...hehehe..

29/4/2011: Mock Test
percubaan interview dengan pengarah DOSH Sabah ...lepas tu penyampaian sijil kursus.
Petang: Kali ini la,mau makan 1st round la..lapar ni broo..hehhahhaha..


Pasang Lapik dalam tayar..@ FUJI

Raptai Festival Sabah di Magellan Sutera Habour,sori aa gambar bgegar,maklum la ba jalan jauh ni..

Malam: Busy night,banyak urusan,etiqa takaful,enkei rim,Raptai @ magellan sutra harbour,hehehe makan duriaannn..and special supper..

ermmm...sok balik dah,sarapan apa ya sok pagi..? konvoi la besok ke Menumbok,feri jam430 ke Labuan..MULA lagi la Mau Ujan..harap2 ada lagi la lepas ni..boleh?... tungguuuu

Saturday, April 23, 2011

My Lucky Number..

Alhamdulillah...merasa juga aku nombor ni..sempat ka lagi di ganda nombor ni aaa? InsyaAllah...





"Terima kasih kerana sehingga saat ini aku masih dapat menyedut udaraMu,..merasa agungnya kasih sayangMu..sehingga aku dapat menyayangi mereka sepenuh hatiku....."

Kredit gambar :  Google


Tuesday, April 19, 2011

Bulan pada malam 14 Jamadil Awal/18 April 2011...Subhanallah..


'SUPERMOON'


Once in the Blue moon

Selepas di Crop using ViewNX 2 Nikon ...Monochrome Moon








Ori..blum di Crop..

Cantiknya bulan..Moon..MUN......Gambar di ambil dari taman di depan rumahku..( Tripod-mesti, led torch light,Mosquito repellent -benyamuk liau hehe)

Monday, April 4, 2011

Moga panjang umur,sihat,murah rezeki dan dikasihi semua makhluk dimuka bumi...

 Hari ni 3hb April 2011,buat jamuan ringan tuk anak sulung ku,ensem boi..Patut esok ba tu, tapi besok dorg sibuk dah sekolah..pagi petang..malam penat dah tu kesian..










Eirsyad Eimbran : Lahir pada 4 April 2000...




Sasha..

"Semoga anak2ku dan keturunanku dilindungi dari segala bencana,malapetaka,fitnah,kepapaan(sebab kefakiran membawa kepada kekufuran ),niat buruk dan semoga diberi petunjuk dan menjadi ummat yang akan membela agamaMu di akhir zaman...aminn"

 


Saturday, April 2, 2011

Tentang buku...



Buku masakan..Resepi 30 minit Chef Kamarul..


 
 

alala..miring pula

bagus buku ni,masakannya simple,nampak sedap hiihi belum dimasak/dimakan sudah cakap sedap aaa...
ada juga petua2nya dan riwayat2 pasal makan..  Saya bagi 3 bintang dari 5..