Tuesday, March 8, 2011

External Assesment 8-10 March 2011

Usaha yang berlipat ganda dicurahkan sejak seminggu lalu akan di nilai dalam 3 hari ini...Berkampung di Api2 area KK..dan bertungkus lumus dari pagi sampai malam..hahaha Usaha yanhg Halal kata dorg ni..

Mengharapkan Keajaiban? hahaha jauh sekali braderr...2 hari lepas semangat berkobar2 mau siapkan,..selepas geng2 yang sudah di assess..ada yang FRUST...apa 'Pisang keling pisang melaka' tu cakap?..I will not sign if you do simulation the task for Offshore in Terminal...Apa la tu? maksudnya..kena p Off shore dulu la braderr... baru boleh naik gred.. ada siapa2 tau sambungan pantun di atas?

Hantam la..siapkan saja la apa yang termampu..klau nda termampusss la jadinya..masih ada harapan.april or Oktober? Petang ni selection for table tennis player for borneo games di Kuching bulan 5.. mau p ka?aduh rehat2 la baaa..next trip,BOSEt @ miri,then ICE test di Jabatan Kilang Dan Jentera di KK awal bulan 5. ikut ya...?

Petang tadi hujan sangat2 lebat+kilat..macam faham betul alam ini..fatamorgana ini..terasa jauh lagi esok..mula lagi la,kalau boleh....ermmm


No comments:

Post a Comment