Sunday, May 15, 2011

Erb West trip- cancelled..

10hb May 2011,Fly to KK dengan family..
Tanjung Aru labuan 14 may 2011..seberang tu pekan apa ya?..
Petang : sampai KK,check in di Transit House terus ke Karamunsing...

   Geng yang sama2 ke Erb West nanti malam baru sampai KK,family lepas makan petang tu,dorang balik rumah di KL la,hehehe
  Aku?lepak di bilik la,rehat,masa ni la Mula,jam 8.06 min...sambil2 adjust gadget baru..Bila geng2 sampai bilik udah,dorang bawa makan ..LAPAR laaa..
   Bila sampai bilik,masing2 buka cerita,..hahah kecoh gak,macam2 cerita keluar..Bab tidur pula,naaa kau boss,Dengkurrr..seperti yang di jangka..Sweet dream,selamat malam sayang kata si Faizal anak akcik tahir..

11hb May 2011:Seawal jam 530,kami dah Mula check out,macam biasa la,teksi Limo tunggu..Tempat kumpul di Jesselton point,jetty feri tu..Breakfast dulu di sana la,belum sampai lagi semua,.


Lepas pemeriksaan passport,masuk dalam Starboard,bot yang bawa kami ke Erb west..Best ni dalam sambil tengok movie Fast and furios 5..tiba2lebih kurang 30min,asap Mula bekumpul dalam kabin,buka suma pntu ,lepak di luar la..errmmm..hahah lebih kurang limpas Pulau Gaya dah,nampaknya engin tidak boleh bertahan,terpaksa balik semula ke Jetty...


Management decide,kalau x boleh baik juga engin bot ni terpaksa naik Chopper,..lepak dulu la minum2 sambil tnggu,haaa nampaknya naik chopper la,,..TAPI..seat tuk 12 org jak,kami 19 orang..heheh yang lain balik la,terpaksa pi next trip la,thats include us ,..hehe kawan kata..ermm mungkin ada hikmah nya..



Alamatnya,balik labuan laa,heheh arrange balik tiket flight semua..balik jam 830 malam ni la..business class..
yang penting balik sg bedaun la KITA..lagi pun budak2 ada aktiviti di sekolah dalam minggu ni...heheh mula la tu..

No comments:

Post a Comment