Thursday, December 1, 2011

Cabaran

Kesinambungan dari awal tahun,dibekalkan dengan kesibukan yang susah digambarkan,dari test upgrading,test lesen Enjin,training,Offshore,HSE punya hal,dan macam2 lagi komitmen sama ada di Labuan atau pun di Kimanis.


Mengeluh? Oooo tidak la,mengeluh bukan sebab banyak kerja,tapi mengeluh tak cukup tangan dan MASA. Kalau boleh dibuat semua tu sehabis baik(hehe semangat Pengakap ba tu)..Kepuasan diri bila kerja di habiskan dengan lengkap tanpa komen yang buruk.


Cabaran la ni namanya,sekarang ni lagi banyak task2 yang agak penting ,kritikal dan agak bahaya,yang memerlukan buah fikiran yang tepat dan bernas (bukan beras nasional aaa) untuk dilaksanakan. Betul2 mencabar keupayaan diri,hehe sampai kan kalau dikira rambut ni gugur,eerrmmm 2-3 tahun lagi liiicciiiin la kepala ni.hahahaa


Tapi makin banyak cabaran makin banyak kita belajar,skill untuk settle emergency case makin improve.. Anyway,life must go on,keseimbangan kerja dan keluarga mesti selari kannn?  Nasib baik family sangat faham situasi ni.. Nasib baik ada 'aset'  yang menghiburkan hati dikala TENSION,hehe thanx ya.. Dan yang paling besar pengaruhnya atas bertahannya otak ni berfungsi tidak lain Dia yang Esa..


Masa untuk rehatkan minda,hehe untuk seminggu dua..


Published with Blogger-droid v2.0.1

1 comment:

  1. life must go on.. family itu penting.. enjoy ur holiday!

    ReplyDelete